PAYLAŞIM YENİ ALANDA DEVAM ETMEKTEDİR. ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.
Altın yorumları paylaşımı bu başlık altından devam edecektir. 200 yorumluk periyotlarla yeni başlıklar açmayı sürdürüyoruz.
Alttaki yorum formu aracılığı ile katkıda bulunabilirsiniz. Yorumlar yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.
Bir önceki yorum başlığı >>
Geçmiş dönemdeki altın yorum başlıkları >>
Fatih Bey, Ümit Bey,
YanıtlaSilGeçen hafta 2.27 den 2.2 kg gümüş aldım ancak alım sonrası 2,09 a kadar düştü. Toplamda 400 lira zarar vardı. Bugün 2,25 görünce hepsini dolara çevirdim. Şu anda başa baş noktasında. Gümüş gerçekten takip edilmeli.
39 ile 41 $ arasında çok ciddi zarar/kar ettirebiliyor.
91 olduğunda elimdeki altınıda mı çıkarsam :)
YanıtlaSilKaçtan aldınız ümit bey
YanıtlaSilİsa Bey !
YanıtlaSilDolar : 1,706 tl
yalnız bu kuveyt gene yaptı bana yapacağını ekran 1,703 gösterdi işlemi 1,706 dan yaptı...
gümüşten vazgeçebildiğim gün daha da gelmem bu bankaya - :)
atak 3 kardeş bende öyle yapmak istiyorum fakat 2269 dan 8811 gram aldım 20000 tl lik alım yapmıştım fakat şuan tl ye çevirdiğimde 19500 yapıyor direk gümüşten dolara nasıl geçeriz
YanıtlaSilUmit bey USA de borclanma limitinin artmasinin meclisten gecmesine ragmen altinin yukselmesini neye bagliyorsunuz?
YanıtlaSilTL den Dolara gecmek uygunmudur?
ümit bey kuveytle görüştüm gümüşü direk dolara çevirelim diye önce gümüşü satacaksın sonra dolar alacaksın diyorlar doğrumu
YanıtlaSilİsa Bey !
YanıtlaSil1,685 den alıp 1,6980 lerde çıkarmıştık ya hatırlarsanız dolarları.. şimdi oradaki karların %70 koyarak alım yaptım 1,706 TL den ana paradan asla yememeliyiz ... şimdi ons 1670 den aşağı inmesini bekleyeceğiz..
bu sefer de dolar-tl çıkmasın da..
ons çıktıkça ve düştükçe dolar alımlarımız sürecek ..
yalnız banka dolardan altına geçişizin vermiyorsa doalr alım önermiyoruz.. karışmasın arkadaşlar..
biraz önceki sora dabile 1,69 hedefliyoruz demiştik bir soruya..1,74 TL olur mu dediğin de.. yani tezatlık yok.. dolarda 169,94 görmeye başladı bile..
Fatih Bey !
YanıtlaSilmenuyu kurcala .. maden sat de..çıkıyor.. ben de bakayım birazdan ama geçen haftalard aen son yapmıştım..vardı yani
Osaka Bey !
YanıtlaSildün akşam yazmıştım kısa şöyle özetleyeyim..EVET onaylandı borç ama sadece 2 yıllık için.. sebep bu..
Ayrıca büyüme vb verilerden gelen olumsuz haberler, derecelendirme kuruluşlarını tepkisi onsu çıkardı
bahsettiğiniz durum bir kez garantide başıma gelmişti ümit bey. altın satış 77.100 kusurlerde görünürken alım yaptım makbuzda 76.900 kusur yazıyordu :) keşke hep böyle olsa
YanıtlaSilHEDEFIM BEY
YanıtlaSilYATIRIM>>KIYMETLI MADEN SATIŞ> ONDAN SONRA YUKARDA GUMUŞ HESABI AŞAĞIDA DOLAR HESABI SECILI OLACAK DEVAM DIYECEKSINIZ. O KUVEYTTEKI ARKADAS SALLAMIS HERALDE.
siz karlı imişsiniz bendeki ters zarar yani - :) istemiyaki Bey !
YanıtlaSilbu arada Ahmet bey ;
ben
garanti, (maaş hesabım var diye buradayım)
finans bank (kurları çok güzel diye buradayım)
kuveytturk (gümüş hatırına buradayım)
Umit bey TL den dolar alimini onermiyorsunuz mu?
YanıtlaSiltamam buldum ümit bey yalnız ben şunu merak ediyorum ben gümüşten dolara geçerken bu zararımdan kurtulabilirmiyim yani şimdide bir alış yapacağız 1706 tl den dolara
YanıtlaSilÜmit Bey'in dediği şekilde olacak. Dolar hesabınız varsa zaten seçenek olarak gelecektir.
YanıtlaSilÜmit Bey 24.000 tl var ve gr ALTIN almak istiyorum.fakat şu anda altın yükselişte beklemelimiyim,yoksa almalımıyım.TEB ile çalışıyorum.GARANTİYE mi geçmeliyim? tşk
YanıtlaSiltamam ahmet ç bey buldum sağolun
YanıtlaSilHey Ümit bey! USD mi aldınız? Ne kadar?
YanıtlaSil5000 USD ben de alabilirim.
yani ben şuan 2225 tl olan gümüşümle 1706tl dolara geçeyimmi arkadaşlar
YanıtlaSilııoşoşo
YanıtlaSilaltın alımı için erken bence HOZCAN ... beklenilmeli...
YanıtlaSil3 5 dolar oynatıyolar saniyelik. Başım harbiden dönüyor. Orucun da etkisi var tabi.
YanıtlaSilhadi ümit bey okuyup üfleyelim düşsün şu ons.
YanıtlaSilAbdullah bey 1 ons karşılığın yani 1670 usd aldım ilk başta.. TL ye geçmek için değil ons düşünce altın almak için
YanıtlaSilsıkıntıdan mideme kramplar girdi. ya in ya çık. öyle duruyor oldugu yerde
YanıtlaSilyarın Avrupa Merkez Bankası fazi kararı; (sanırım 14:00)
YanıtlaSilTCMB toplantısı :(12:00 )
baya hareketli saatler mi olacak acaba - :)
takibe alıln.. bilgilendirme amaçlıdır
Sağlam okuyup üfledik herhalde :) Ha gayret düş biraz daha.
YanıtlaSilümit bey 5000 usd ve TL de beklemedeyiz. hamlelerden haberdar ederseniz sevinirim.
YanıtlaSilbu arada dünkü gibi bir okusanızda ONS bi kendine gelse:)
AHADA VALLA DÜŞÜYOR:)))
YanıtlaSil1665 i bi inemedi. 10 dk sonra ne olacak bakalım.
YanıtlaSilÜmit Bey!
YanıtlaSil5000Tl ile USD alıyorum. Yani elimdeki TL miktarının altıda biri. Uygun sanırım.
Ümit bey yine aynı trendeyiz. 1650 yi görebilirsek yada 55 hemen teni değiştirip altın trenine binsek mi?
YanıtlaSilBen de dah önce sizinle cuma günü 1.885 ten alıp yine sizinle satmıştım.
YanıtlaSilahanda kırdı. Sanırsam iyi düşecek.
YanıtlaSil1663 yürüüü ama geriye doğru :)
YanıtlaSilümit bey geçtim dolara sonunda kurtuldum şu gümüşten çok alım yapınca satması çok zor oluyoraynen söylendiği gibi tutması çok zor
YanıtlaSilsağolun siz dende ahmet bey dende atak 3 beydede Allah razı olsun teşekkürler(fatih)
İniyor ama ben dun altında dolara geçmiştim.. talihsizlik işte.. ve 1635 lerde geçtim ..
YanıtlaSilGözlüyorum 1635 leri inş iner buraya kadar da alırız su mereti...
şimdi ne almak doğru olur? tl var hesabımda
YanıtlaSilErken konuştuk. Yok bunlar bugünde alıma izin vermiyecekler sanırsam :(
YanıtlaSilBENCE KIRACAK AŞAĞI DOĞRU. BEN 1660 IN ALTINA INECEK DIYORUM. YORGUN BIR ONS VAR KARŞIMIZDA:)
YanıtlaSilABD tarım dışı istihdam verileri iyi geldi bu düşüş ondan.. ama daha tetikleyici moral verici haber gelmesi lazım hızlı satışlar olması için..
YanıtlaSilaşağı doğru şöyle 30 40 dolarlık ani bir düşüş çizgisi ne zaman göreceğiz ALLAHIM.
YanıtlaSilFatih Bey,
YanıtlaSilSabah çok düşündüm acaba çıkış devam edermi diye ancak 1 haftadır sürekli iniş ve durgunlukta idi. Şu anda indim en azından altın daha güvenli bir liman. gümüş gramı ufak ancak zararı altından büyük.
Gümüş dolar da yapılabilecek müdahale sonrası daha aşağılara inebilir.
kuveyt bank için konuşuyorum..
YanıtlaSilaldığımız da 1670 usd ye 30,93 gram altın ediyordu şimdi 31,05 gram ediyor..
aldığımız da 1670 usd ye 1259 gram gümüş ediyordu şimdi 1267 gram ediyor..
Sizin bankalar daha bonkordur eminim..
Ümit Bey Alım için tl de 88 leri beklemek çok iyimser mi sizce? Birde dolardan hangi onsta geçmesi düşünüyorsunuz altına?
YanıtlaSilkimileri ons çıksın diye; kimileri ons düşsün diye bekler..
YanıtlaSilama gene de ons 1670 iken altın alınmazdı; ya bekleyecektik ya da dolar alınıp düşmesi beklenecekti..
yukarıya kuveytti özellikle yazdım alıs şatış kuru da getirisi ya da zararı görünsün diye
atak3 bey aynen öyle 1 haftadır strese soktu bu gümüş beni şuan usd deyim ve gümüş hala düşüyor bende ons düşünce altına geçecem ama hangi seviyede geçmek mantıklı bakalım göreceğiz
YanıtlaSilaltının 88 olmaması için hiçbir sebep yok... dolar fazla değil 1,67 olsun ons isterse 1650 usd olsun kalmaz iner mutlaka sonra da çıkar bu haliyle bile 88 ,60 TL eder..
YanıtlaSil1640 usd lerde dolardan altını düşünebilirim... ama önce gelsin belki daha aşağılarda tatmin olurum... Ama 1670 usd iken ons aldık aşağı yıukarı hepimiz 1665 usd ons felan kardayız zaten ...düz kendimizi garantiye alalaım ve komisyon diyelim bankanın 10 usd ve 1660 başabaş noktamız..
1650 usd olunca 31 gram da bir 1 gram altın karımız olacak ama 1650 nin aşağısına bir haberde sert iner... haber gelmezse ancak satış yaparız 1650 usd istemeye istemeye
Farkettiniz mi arkadaşlar altın bugün gün boyu hep düştü.. sabah geceden kalma yüksek açılış sonrası alımlar kar getirmediği gibi zararlar da çok olabilirdi..
YanıtlaSilFarkettiniz mi arkadaşlar altın -tl gramı bugün gün boyu hep düştü.. sabah geceden kalma yüksek açılış sonrası alımlar kar getirmediği gibi zararlar da çok olabilirdi..
YanıtlaSilÜmit bey,
YanıtlaSil5000 USD aldım. Beklemede olduğum TL'nin altıda biri. Aldığımda Kuveyt Türk'ün ONSU= 1668.
Diğerlerinde 1665 idi. Bekliyoruz.
Teşekkür ederim kardeşim..
Ümit bey,
YanıtlaSilBu sefer şu trene birlikte binelim. Zaten amacımız. USD ile altına geçmek değil miydi.
ONS kaçka düşerse bi,nebiliriz dersiniz.
Hürmetler.
Ümit Bey, 15000TL gibi param var. Altın almayı düşünüyorum. Sizce yarın Avrupa Merkez Bankası faiz kararı(14:00) mı önemlidir yoksa TCMB toplantısı (12:00 )mı? Ne düşünüyorsunuz altın alımı için? Bilgilendirirseniz sevinirim.
YanıtlaSilabdullah bey ve arkadaşlar !
YanıtlaSilbir dolar aldığınız da kaç gram altın ediyordu diye bankanızdan hesaplatın internette ve bu rakamı bir köşeye yazın... mesela ben yazdım dolar aldığımda hemen altın alsam kac gram ederdi dedim 30,93 gram yazdı; 1670 usd için.... şimdi yazıyorum mesela 30,95 gram ediyor diyor... yani 31,32 gram felan oalcak şekilde gram artması işimize geliyor demektir..
bu da onsun düşmesi ile olur..
ABD HAZİNESİ, GELECEK HAFTA 72 MİLYAR DOLARLIK UZUN VADELİ TAHVİL SATACAK ....
YanıtlaSiltahvil alımlarında dolar da artışlar görülebilir alımlar istek kuvvetli olursa aBD tahvillerine
TCMB toplantısı dolar-tl kuru için,
YanıtlaSilAMB toplantısı altın ons için önemlidir...
Türkiye de altının gram değeri TL oalrak bulurken formulumuz vardı :
o günkü ons değeri /31,10 * ogünkü dolar-tl kuru..
yani bizim altının TL olarak gramını belirleyen ons fiyatı ve dolar-tl kurudur.. bu yüzden ikisinin de ayrı bir önemi vardır..
Ayrıca haftaya ABD tahvil alım ihalesi yapacakmış bu daha da çok önemli olabilir
Ümit Bey,
YanıtlaSilKuveyt Türk'ten aldığım 5000 USD.
ONS= 1668
Telefonla sordum. Dolardan altına Parite= 53.917
dediler.
5000 USD ile şu an; 92.75 gram altın alabileceğimi söylediler.
Hesp doğru mu desiniz?
Hürmetler.
Sayın Martins !
YanıtlaSilAltın alımı için çıkışların bir inmesi bekeyin derim... en azından şu an 91-92 lerden satışı altının sabah92-93 tl ler de idi daha düşükten alma şansınız var altını beklemelisiniz bence
5000 / 53,917 = 92,735 gram eder doğrudur..
YanıtlaSilAbdullah bey
Ümit bey ben biraz dağınık girdim işe kuveyt, halk, asya derken parayı biraz dağıttım şimdi 150 tl kar ile hepsinden tl ye döndüm. halk bank ta toplamaya karar verdim, bikaç bankayla takibi çok zor. şimdi tamamı tl deyim. 1667 gibi düşünce 5000 tl lik usd girmeyi kalan 10.000 tl yi de bekletmeyi düşünüyorum daha düşerse diye uygun mudur?
YanıtlaSilümit bey altın 88 -87 leri kısa vadede görebilirmi yani bir düşüş bekleniyormu?
YanıtlaSilMustafa bey !
YanıtlaSilbildiğim kadarıyla Halk bankasında altın-usd; usd-altın al satı yok galiba..Eğer bu doğru ise doların 1,66 lara kadar düşmesini bekleyip alım yapmak daha mantıklı Sizin de dediğiniz gibi
Herkese selam, biliyorum çoğunluk dalgalanmaları takip ederek pozisyona giriyor, alıyor ya da satıyor. ancak benim derdim biraz farklı bir miktar altın borcum ve TL nakitim var. dun aksam da umit beye sormuş ve 87 seviyelerinden alım yapabilecegimi ogrenmiştim. ancak kuru sizin kadar sıcak takip edemiyorum. bu nedenle bana bir ongoru vermeniz mümkün müdür? altın bu seviyelere kac gun icerisinde gelir? bu seviyelerde ne kadar sure tutunur? bu treni kacırmamak için saatlik takip etmek gerekli midir? simdiden teşekkurler...
YanıtlaSilÜMİT BEY
YanıtlaSilBende Halk Bankasıyla Çalışıyorum Bankada Altın-tl Dolar-tl ve Altın-dolar altın-eoro geçişler mevcut bilginize... Bende bugün 6000usd bozdum 1,7000tl den
altın 1670 ons eğer aşarsa birazdan gene dolar alabiliriz biz.. altın her rekor kırdığında dolar almamızın sebebi en tepeden altını aldığımız için maksimum karı alalım ... Düşükten altın alıp satmanın tersi gibi düşünün; dolar alıp daha sonra ons yukarılardan aşağıya inince altın almayı
YanıtlaSilABD tahvil alım ihalesini sonuçlar yönünden kısaca özetleyebilir misiniz Ümit Bey... Ne anlama geliyor?
YanıtlaSilPeki Ümit Bey Altın Ons zirvedeyken genelde Dolar-Tl kuruda zirvede oluyor... Yani Altın Ons Düşünce Dolardan altına geçerken Artıracağımız gram miktarı, ons düşünce alabileceğimiz altın tl den daha mı fazla kar bırakır?
YanıtlaSilKi altın ons düşünce otomatikman dolar da geriliyor ve paramız tl bazında zarar da ediyor...
YanıtlaSilUmit bey hemen kendini topladi ve 1671 e geri dondu. Bu durum alimlarin devam edecegi sinyalini mi veriyor?
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBANKA ALIŞ BANKA SATIŞ
YanıtlaSil91,18100 91,86500
Peki Ümit Bey Altın Ons zirvedeyken genelde Dolar-Tl kuruda zirvede oluyor... Yani Altın Ons Düşünce Dolardan altına geçerken Artıracağımız gram miktarı, ons düşünce alabileceğimiz altın tl den daha mı fazla kar bırakır?
YanıtlaSilKerem Bey ! Dün akşam bu soru ile iligli bir örnekleme yapmıştım.. bulamazsanız gene cevap yazarım ok..
ABD Tahvilleri yüksek faizle satıldığı zaman ons altın da gerileme; dolar-tl kurunda artış görülür kısaca Kerem Bey !
YanıtlaSilelbette tam tersi yanü düşük faizler teklif edilirse aBD tahvillerine o zaman alan olmaz altın ons çıkar.; TL de dolar karşısında değer kazanır
Osaka Bey !
YanıtlaSilAlımlardan ziyade dünya ekonomisinde ki küçülmeden dolayı satış yok ve insanlar altın satsam hangi kagıt alabilirim peşindeler..
ayrıca yarinki AB merkez bankası toplantısı öncesinde boyle hareket etmesi normal.. Türklerin mesaisi bitsin diye beklemiyorlar da değil...akşam bu kadar sakin göremezsiniz rakamları
Umit bey Karliliga doyum olmadi mi sizce?
YanıtlaSilEvet baska guvenli bir ada yok ama ne kadar bu sekilde devam edebilirki. Bu insanlarda karlarini bir sekilde gormek istemeyecekler mi?
Tesekkurler
bugun ons 1670 lerde kapatacak galiba. çakıldı kaldı sanki
YanıtlaSilümit bey ozaman yanlış hatırlamışım pardon...
YanıtlaSilmadem öyle bekliyorum sabırla dolarda.
hatta 1670 i gördüğünde 1 onsluk alım daha yaptım dediğiniz gibi en tepelerde alacağım bakalım bu taktik nasıl olacak.
alışmışım tl altın altın tl.
merhaba,
YanıtlaSilosaka,
bence bizim mesainin bitmesini bekliyorlar.. ben bu fiyatlardan altın veya dolar almam arkadaşlar, çok riskli.. paralarımızın akşam abd lilere gitmeyeceğini kim garanti edebilir.
Elbette isteyecekler..
YanıtlaSilhem de kimsenin ummadığı bir an da ya da beklemediği diyelim.. ben kısa bir sürede hafta sonu ya da haftaya en az 40-50 usd lik bir geri çekiliş bekliyorum ilk başta..
bizim mesainin kapanması bekliyor şu an gene pozisyon alındığı net belli oluyor...
bu insanlar altınları satıp dolarlarıyla aBD vb düşen borsalara girecekler, bono tahvil alacaklar... gör haftaya aBD ile nasılpazarlık edecekler tahvil faizlerinde..
Türkiye gibi ülkelerinde borsalarını indirdiler, bizim parayı da devaluasyon ettiler.. bu dolarlar tl yapılacak değil mi? yüksek kurdan satılarak sonra bu dolarlardan alınan TL ler nerelere gidecek İMKB ye tabiki... ayrıca bu adamalr bu dolarları nereden yapıyorlar altınlarını satıp daha çok doalr alarak değil mi?
sadece girecekleri deliği seçtiler en uygun zamanı bekliyorlardır.
ümit bey,
YanıtlaSilsonuna kadar size katılıyorum, haklısınız..
DENİZBANK/HAKAN ATEŞ: YARIN TL VE DÖVİZ MUNZAM ORANLARI AZALTILABİLİR
YanıtlaSileğer bu haber gerçekleşirse yarın .. dolar-tl kuru düşer demektir... elbette munzam oranları azaltıldı haberi gelirse
bu haberi duydular ya şişirir de şirirler hemen şimdi usd yi... çıkarırlar usd yi..
YanıtlaSilSANIRIM ÜMİT BEY' FAZLA RAHATSIZ ETTİM EĞER BÖYLESE KENDİSİNDEN ÖZR DİLİYORUM. ZİRA BEN USD 166 CİVARINI GÖRENE KADAR BEKLEYİM Mİ PARAMIN TAMAMI ŞU AN TL DE DEDİĞİMDE ÖYLE YAP MANTIKLI DEDİ AMA HEMEN SONRA ONS 1,670 YAPTIĞINDA USD ALACAĞIM DEDİ. SANIRIM ÇOK YORDUK KENSİNİ BENİ BAŞTAN SAVDI :((
YanıtlaSilÜmit bey verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. bir şey daha sormak istiyorum. bankadan altın alıyorum. mesai saatleri dışında fiyatlar baya farkediyor. sizce altın alım ve satım için günün hangi saatleri daha uygun?
YanıtlaSilMesai saatleri martins. Yaani 09 ile 18 arası.
YanıtlaSilMustafa BEy !
YanıtlaSilhayır - :)
ben diyorum ki TL den dolar alan arkadaşlar bankaları izin vermiyorsa doalr almasınlar dedim..(halk bank da bildiğim kadarıyla dolar altın geçiş yok demiştim) ama varmış öğrendim..
cevap o şekil de verdim..
eğer dolar alacaksanız ons yüksek ke alın derim şimdi dolar.... ons altın düşünce dolardan altın alırız...
ben her gün paylaşıyorum zaten bunu.. yalnış anlaşılma yok Mustafa bey , ben sadece Halkbank sadece tl-sltın ve altın-tl işlem yapar bildiğim çin oyle dedim
Tam anlatamadım galiba. öğleden önce veya sonra alım daha avantajlı diye bir ayrım yapabilirmiyiz?
YanıtlaSilmustafa bey...
YanıtlaSilTL -dolar alıp sonra doları satıp TL ye geçme düşüncem var diyorsanız bekle ...
TL den dolar alıp; altın onsu 1670 ısd diyelim daha sonra bu doları altın onsu 1640 oldu diyelim dolarla altın alınca daha çok gram altın alırız.. yani gram fazlalığı da bir yatırım şeklidir..
Sayın Martis !
YanıtlaSilaltın 24 saat işlem görür ama biz HSN beyin de dediği gibi bankalar da 09:00 - 18:00 arası işlem yapabiliyoruz..
TOKYO : 02:OO - 09:00 ARASI Kİ BİZ UYURUZ..
LONDRA: 10:00 - 18:30 ARASI bizle yakın hemen hemen ABD: 16:30 - 23:30
iş bu bağlam daher gün değişmekle birlikte :
10:30 - 13:30, 15:30 17,30 biraz daha hareketli olur
peki ümit bey rahatsızlık vermeyelim de kimseye gerisi önemli değil.
YanıtlaSil1500 usd aldım ons 1.671
usd 1,711
hayırlısı bakalım...
Son yarım saat. Bir miktar altın var hesapta 89 dan alınmış ve karda şuan, ama inat ettim galiba satmayacağm yarın yükselecek diye bi his var içimde.
YanıtlaSilümit bey yarın dolar tl kuru düşerse biraz daha dolar alımı yapılabilir sanırım. bugun yüksekten aldığımızı bi nebzze olsun düşürmek ve ardından ons takibine devam etmek adına.
YanıtlaSilYok arkadaş bir gariplik var. Düşmüyor düşmüyor.
YanıtlaSilgümüş coşmuşş yaaaaaaaaaaaaaaa
YanıtlaSilÜmit bey,
YanıtlaSilTekrar Dolar almak için ne dersiniz? Kuveyt kapatacak. Kur malum. 5000 USD'lik alalım mı?
elimdeki altınları dolara cevirdigimde 1640 civarındaydı 2 saat sonra ons fırladı ..nasip işte.. ve 40 lara inceginden emin degilim bizim dolar altın hesabı da yatttıı... nekadar bekleyecegiz bakalım...
YanıtlaSilBu saatten sonra bundan aşağı düşmez sanırım Yarın öğlene kadar ,
YanıtlaSilelimdeki son altınıda 91,200 den tl ye geçiriyorum
YanıtlaSilBANKA ALIŞ BANKA SATIŞ
YanıtlaSil91,23900 91,92300
Garanti bu. Sizinki hangi banka
Artık suna karar verdim tüm param ile altın alıp beklemek uygun vakit en az 2 hafta geçemeyince satmamamak....yoksa bu iş bizim işimiz degil teyzem amcam bizlerden cok iyi kar elde ediyor :)))
YanıtlaSilümit bey 25000tl ile suan dolar alımı mantıklımı
YanıtlaSilbird aynen katılıyorum. Fiziki altına yatırım yapan abim ile al sat yapan ben dün bir karşılaştırma yaptık kazanç konusunda. Adam(abim) benim 2 katımı kazanmış.Varmı böyle birşey. Ama bir alsam bende kalacağım altında. Ama altın alacak bir kapı bulamadık henüz maalesef
YanıtlaSilÜmit bey size ulaşamadım Kuveyt T. kapanıyor. Eniyisi yarına bırakmak. Hayırlısı .
YanıtlaSilHayırlı iftarlar. Yarın almayı birlikte düşünelim.
İnşaallah
Altın onsunda bir miktar gerileme ile altın almak için
YanıtlaSilbizim türkler son dakka satışları ile 1666 ya kadar düşürebildi onsu sadece. sanırsam yarında yükseliş var ons bazında. of ya off
YanıtlaSilİyimserliğimizi koruyalım diyoruz, bekliyoruz da ,bu nedir arkadaş yaa 1665.74!!
YanıtlaSilDolar ve onsun aynı anda zıplaması bizi perişan etti..Şu an TL deyim ve inatla bekliyorum. Ümit Bey'in dediği gibi 87'lere falan düşmesini umut ediyorum. Lakin eğer destek noktası ons bazında buralarda olursa vay halimize.Gerçi Ümit Bey gayet olumlu konuşuyor onsun düşmesi konusunda. Tek umut doların düşmesi bir parça. Bilmem ben mi çok karamsarım...?
kesinlikle katılıyorum orange. Amerikada ekonominin düzelmesi için savaş gerektiği dillenmeye başlandığı bir ortamda ons çokta düşecek gibi görünmüyor. İnşallah yarın düşerde şöyle 88 den felan alabiliriz.
YanıtlaSilAVRUPA BORSALARINDA SATIŞLAR SERTLEŞTİ: FRANKFURT %3.5, LONDRA %2 AŞAĞIDA
YanıtlaSilABD BORSALARINDA KAYIPLAR ARTIYOR: S&P 500 ARALIK 2010'DAN BU YANA EN DÜŞÜK SEVİYEYE İNDİ
onsun çıkması için sürü ile sebep var ama düşmesi için sebep yok gibi bişi oldu şu durumda. Nasıl yapsak neetsek anlamadım.
YanıtlaSilİsa bey 88 leri görmemiz çok zor şuanda altın kuvvetli duruyor şuan 94 lere çıksa keşke almayanlarda o zaman pişman olur :))
YanıtlaSilYarın trene biniş için son bilet sanırsam(dolara müdahele olursa) Büyük paa ağa babaları ellerindeki altını çıkarmak istemiyolar karda da olsalar anlaşılan. Bir savaş beklentisi oluşturuluyor gibime geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz Ümit bey. Yorumlarınız çok öenmli bizim için.
YanıtlaSilDün akşam ve bugün TL lerimle olanlara sadece bakmakla yetinebildim.Yarınki merkez bankasının kararlarını bekliyorum.Tahminlerime göre dolar aşağılara doğru inecek..
YanıtlaSilDÜşmez beyler şuan benım görüşüm çok zor altın inatla aynı seviyelerde veya 1 -2 lira düşer toparlar tekrar herkes altına yatırıyo parasını nasıl düşecek bu 1 geri 3 ileri altın
YanıtlaSilSayın turkuaz bende yılbaşında 71 den alayım dedim çok yüksek dediler .Demekki düşük an yok.her an alım anı..
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilDünaynın bu halini gören dünya lideri obama ne yapıyor acaba? İnsan piyasalara destek amaçlı iyi yönde açıklamalr yapar. Ama bence hedef belli "savaş". komplo teorisi gibi gelebilir ama amaç bence bu. Dünyayı yeni bir savaş daha bekliyor ve hedef suriye gözüküyor. Esadı amerika iyi satın almış. Yazık.
YanıtlaSilşundan eminim altın kolay kolay düşmez. hiç bir lider hala bir açıklama yapmıyor demekki hazinelerinde yüklü altın bulunan devletler bu durumdan şikayetci değil.
YanıtlaSilonsu 1667 dolar olarak hesaplarsak ve doların 1,68 seviyesine gerilediğini düşünürsek, TL bazında 90.050 TL gibi bir rakan çıkıyor ortaya.
YanıtlaSilyani doların düşmesi de şu aşamada pek etkili olmayacak gibi.ancak 1,65 seviyesine gerilerse başka..Tabii ki onsun bu noktayı destek olarak kabullenmesi durumunda geçerli bu dediklerim.
Ons ve dolar birlikte düşerse ne ala..Ümit Bey siz nasıl öngörüyorsunuz?Çok enteresan bir durum yani..Bu kadar uzun süre rekor seviyede ısrarla takılı kalmış mıydı altın daha önce ?
Ümit Bey,
YanıtlaSil96 gr altından 5000 usd geçmiştim ons 1630 iken. neyapmalıyım. hepten bulandı kafam. tl ye dönsem mi? ons düşmesini beklesemmi? ons okadar inermi? artık zarar gibi zararı azaltacak yada kar edeceğim bir senaryo lütfen.
şu suriyede olaylar var. eger cumhuriyetcilerle demokratlar borc sorununda anlastıysa demekki demokratlarda cumhuriyetcileri memnun edecek bir karar almak zorundalar. yani suriye knusunda dikkatli olmalıyız. bu duruma altının düşecegini düşünmek pekte aklıma yatmıyor. ekonomiden anlamam ama altını izledigim kadarıyla kimse düşecek ümidiyle beklemesin. bazen düşündügümz seyer pekte bizim istedigimiz gibi gitmiyor. günlerdir obama yasayı onaylarsa altın düşecek diye elimizden altınları cıkardık sonra tekrar almaya cesaret edemedik. ne oldu peki dedigimiz gibi düştü mü tabiki hayır. sadece cok haifi geri cekiliyor sonra tekrar yükselişe geciyor.
YanıtlaSilarkadaslar bazen cok sey okuyunca ister istemez etkilenip hemen ani kararlar veriyoruz. önce sunu aklımıza koyalım bu altın uzun dönemde hep cıkacak ama kısa süreli olarak in çıklar mevcut o yüzden altın alacaksak uzun vadeli olarak düşünmeliyiz. sürekli ekran basında şimdi düştü düşmeye basladı cok zarar edicem bari az zararla neresinden dönersem kardır gibi ekran basında kalırsak biz cokkkkkk zarar ederiz. altını alalım ama uzun vaeli gibi düşüelim sonra bakalım kar gördüysek karımızı alalım. aradan zman gecsin heyecanımız tekrar dinsin yine uygun bir yerden alırız.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil1600 gecer mi derken şimdi 1700 konusuyoruz. aslına burda yazarak cok fazla insanlarıda etkilememek lazım. cunku ister istemez merak ediyoruz. olumsuz bir yazı okusak hemen satış yapıyoruz. sonra zarar üstüne zarar.
YanıtlaSilbiz bir günde voleyi vurmayı düşünüyoruz. arkadaslar yok böyle birsey. gün içinde aldıgımız altını zman oluyor yine aynı gün zararına satıyoruz. ne oluyor zarar elde var zarar. nie cunku bazen birbirimizi aslında istemeden de olsa çokk etkiliyoruz. herkese hayırlı iftarlar...
YanıtlaSil@ mehmet,
YanıtlaSilheyecan yapmıyoruz, sadece uygun yere düşer mi diye bekliyoruz..
Merhaba arkadaslar
YanıtlaSilBugun de ılgınc gunlerden bırgundu.bir tarihe daha şahitlik ettik
Bugun ben
88.33
88.18
88.73
89.73
kurlardan aldıgım butun altını zirveden en yuksek kurdan 92.11 den satma fırsatı elde ettım.intikamımı alacağımı yazmıstım:) fena bır ıntıkam oldu.altın rekor kırarken bende kar olarak yeni rekorumu kırdım.
Sonunda bird!! bingölden getirdik treni.farkındaysanız burdan trene kömür yüklüyoruz demiştik.ve frenleri bosaltılmıs bır trenle son surat haydarpasa garına bodoslama gırdım.kafa göz sağlam cok sukur.bu sefer 90 kacırmıstım satmadım dusmustu.90 olmadı 92.11 de sattım..
Ben tl gectım cunku ben altından tl ye gectıgımde usd 1720 lerdeydı.mantıklı gelmedi tl ye gecıs yaptım.sonrasında usd 1668 lerde fılan alım yaptım.hemde sermayenın %96 sına herzaman burda ıcıne tukurdugum para bırımıne neden gectım.hislerim bıraz buna etken oldu.hayırlısı Keske ısyerımden sızlere yazma ımkanım olsa an an yazabılsem ama malesef ızlemekten baska bırsey yapamıyorum sıte yasaklı yanı yorum yapılmıyor.SEFA BEY buna cozum bulabılırmısınız?
Sayın Bird!! daha gecen gune kadar trendeydık kardesım ne yaptında sen usd fılan kaydın hıcmı yoktu altın sende.
Hee burada bazıları alınırdı alınırdı aldırmadınız dıyenlere soruyorum nıye almadınız.gordunuz dımı cakılısını aldıgınız kurun makas farkını bıle cok zor karsıladı.ve ardından cakıldı elınızde patlayacaktı.
Zaten adamın bırı burada beyınsızler diye yazmıs yaa..Bu adam cok akıllıysa gelsın burada Ümit bey gıbı koysun marıfetını ortaya.Öyle gecen hafta 90 cıkıyor dıye alım yapıp bır hafta eyvah zarardayım dıye yakınırken.sımdı neoldu altın yukseldı karda ettın dımı yazmakta hakkın tabı tamam bırader yazda usluplu yaz hayvanmısın nesın!!! adam olmayı ogren once.
Her neyse cıkacaktır zaten boyle tıpler.
Ümit bey sizi yine tebrik ediyorum.bugunde arkadaslara alım yaptırmayarak onlara aslında ıyılık yaptınız farkında degıller belkı ama bugun alımlarınızdan hıc bırsey olmazdı arkadaslar az sabredın hep beraber yıne bınecegız trene
BIRAZ TRENLE SEERT GIRIS YAPMISIZ HAYDARPASA GARINA SAG SOLU DAGITMIS.MERAK ETMEYIN ONARILIYOR.TAMIR ISI BITSIN HEP BERABER TEKRAR YOLCULUGA CIKACAGIZ.
DÜZELTİYORUM USD KUR 1668 LERDEYDI BANKA SATISI 1702 DEN ALDIM USD ALIS AMACIM KAR YAPMAK FILAN DEGIL.YARIN TOPLANTI VARYA ONA INATT!!!! ALDIM :)))
YanıtlaSilBurada birde size tüyo vermek istiyorum.finansbank kullandıgım ıcın benım cok ısıme yarıyor.takip esnasında 2 ekran acıyorum
YanıtlaSil1.Blomberg
2.fınansbank.
blomberge once bakıyorum ons atıyorum 1670 ons olmus
fınansbanka bakıyorum bır oncekı kur atıyorum 1665 ons hala orda duruyor aradan bazen 20 sn bazen 15 sn gecıyor .fınansbank ons 1670 yenı oluyor.Bunu neden yazıyorum.
su sebepten.bugun ben satıs ıcın fırsat kolluyorum hersey yesıl yesıl.
blombergte fınansbankta kurlar esıt ve zırve fıyatta banka alıs.blomberge bı baktım usd cakıldı.hatırlamıyorum ama 5 usd fılan dustu galıba zırveden 1720 ıdı galıba eyvah!! dedım mudahale basladı.hemen ınt hesabımı actım arada 7 sanıye kayıp tabı sıfre fılan ama fınansbank ana ekrana usd dusu daha yansımamıs ben bı sattım 2 sn sonra altın 91 kusur oldu.
yanı bunu paylasıyorum.NEDENI ONUNUZU 15 SN DAHA ONCE GORMENIZI SAGLIYOR BLOMBERG FINANSBANK KUR ILISKISI .DIGER BANKALAR NE OLUR BILMIYORUM.
sayın caca dediğiniz durum halk bankta cok gec yansıyor. düşüş daha kısa süreli fakat çıkış biraz daha gec ekrana yansıyor.
YanıtlaSilBugün altın Türkiye'de 92,15 TL ile rekorunu saat 09:00 açılışı ile birlikte yapmıştır piyasaların.. bugün dün ya da önceden alanlar kar edebildi anca..gün içi alanlar al sat kur farkını da kursak gram başı 1,5 - 2 TL zarar söz konusu..
YanıtlaSilmygold ve diğer arkadaşlarımızın dediği yani al 2 sene dokunma buna bir nebze sesimiz çıkmaz..
Ama kısa süreli al sat veya TL ihtiyacı var gibi burada davranan ve illa al düşmez diyen arkadaşlar altın düşmeyince gene peyda olmuşlar..
Altının çıkması için çok sebep var..hatta yıl sonu 1800-2000 hedefi de belirledik ama sanki suriye bugün ayaklanma varmış gibi bunlar gündeme getirilmesi ya da başka konuların şu an gereksiz..Suriye de İran'da zamanı gelir karışır.
sadece sakin olun..bak bugün sabahtan akşama kadar çıkmadı.. demek ki net alsam kar ederdim felan diye gaza gerek yok...
arkadaşlar ons oalrak konusursak
1670 i alp 1700 olunca nasıl kar demek oluyorsa;
1670 de alıp 1650 olunca da kar elde edilir..
Tek tarafa pencereye bakmayalım.. bu altın iner çıkar 1 geri 2 ileri yapar.. hep ileri hep ileri bu yanlış gün gelecek ömür yeter bilmem kağıtlar elinizde patlayacak.. mesela bugün altın bozdurmaya giden bir tanıdığa koskoca kapalıçarşının hemen hemen yarısı para yok bozamayız demesi de bir ilginç..
gene tekrar ediyor arada yükselince heyecanları ile renk katan arkadaşlar bazı acemi arkadaşların yanlış yapmasına sebep olacaktır.. akşama çıkacak hiç inmeyecek demek başka , sebeplerim şu şu demek başka.. bilgi paylaşılsın veri ve analizler seçim de hepimize kalsın kararı da bizler hepimiz kendimiz verelim..
yoksa her çıkar dediğiniz de çıkmaz 1 kere tuttururuz BEN DEMEDİM Mİ Çıkacak diye demek hiçbir derde çare olmaz...bilgi verelim, paylaşalım birbirmizle....
ARTIK ŞUNU UNUTMAYIN...
Siz demelisiniz?
ONS ÇIKARSA DA KAZANIRIM...
ONS DÜŞERSE DE KAZANIRIM...
Çaça kardeşim işyerinden siteye girmek için DNS ayarlarını değiştirmeyi ya da DNS değiştiren siteler üzerinden girmeyi denedin mi? Bunu yapan programcıklar da kullanabilirsin. İyi iftarlar herkese.
YanıtlaSilÜmit Bey,
YanıtlaSil96 gr altından 5000 usd geçmiştim ons 1630 iken. neyapmalıyım. hepten bulandı kafam. tl ye dönsem mi? ons düşmesini beklesemmi? ons okadar inermi? artık zarar gibi zararı azaltacak yada kar edeceğim bir senaryo lütfen. yardım lütfen
uyar kardes bankacıyım ben bankanın özel koruması var.ve yasakları boynumuz kıldan ince :( malesef tahmın etmısındır nedemek ıstedıgımı.her ınce vıdasına kadar her hareketımızı yazısmamız kontrol altında
YanıtlaSilSayın degerlii değerli Ümit abimiz (ekontürk)
YanıtlaSilsize artık bıkmıs oldugunuz bir soru soracağım :)
cevaplamazsanız cok üzülürüm :)
1702 usd gecıs yaptım.yarınkı toplantıya ınat!! sermayenın tamamına hemde sahsı fıkrınızı alabilirmiyim :) bu arada sizdemi alım yaptınız ve kur kactı aldıgınızda.ben takıp edemıyorum ısımden dolayı gırdım aldım oyle
CACA gene DURAMAYIP KAR SATISI YAPMISSIN . TEBRIKLER HAYIRLISI OLSUN. BEN TRENDEYIM HALA 88.3 DEN ALDIM DUN VE BUGUN 100 GR SATTIM KI DUSERSE TEKRAR ALAYIM DIYE.. VARLIKLARIN %95 I YINE ALTINDA..CUNKU BEN ALTIN ONS'UN 1700 U GORECEGINI DAHA SONRA BIR DUZELTME YAPACAGINI DSUSUNUYORUM..
YanıtlaSilNOT KIL'IN BIRI ORTALIGI BULANDIRMIS BEYINSIZ FILAN DEMIS UYELERE. COK AYIP ETMIS AMA BOYLE ZIPCIKTILARI KAALE ALMAYA GEREK YOK...
Tarko intikam oldu benımkı acısını cıkardım!! :) trenı onarsınlar yetısırım ben sana :) 15 gun dınleneyım ıstıyorum.kurları takıp edecegım dıye iş yerınde calısma performansım dustu.cıddı oranda. sıkıldım ben eskı gunlerı ozledım.sana hayırlı kazanlar dlıyorum.
YanıtlaSilBENI DUSUNDUREN BUTUN DUNYA ALTIN REZERVLERINI ARTIRIYOR TON TON ALTIN ALIYOR.ARKADAS DUNYAYI UZAYLILARMI BASTI YOKSA 3.DÜNYA SAVAŞIMI BASLAYACAK BENİM HABERIMMI YOK.NE OLACAK BUNUN SONU COK ILGINC.YANLIZ BU ALIMLARINDA ELDEN CIKISI COK FENA OLACAK DUSUNUN KIRILMALARI.TABI CIKARIRLARSA DEPOLARDAN
BENI BAYA DUSUNDURDU BU GIDISAT NE OLACAK BOYLE
Arkadaşlar, acaba size göre ons kaç olursa alım yapabiliriz ? Şu an için TL deyim ama dolara dönebilirim gram artırmak için.
YanıtlaSilAL-SAT A ŞİDDETLE KARŞIYIM
YanıtlaSilneden mi
15 mayıs gibi 76,85 ten 330 gram ile girdim.düşer çıkar endişesi ile al sat yaptım.altın oldu 92 tl şu an karım 700 tl.komik değil mi arkadaşlar?piyasadaki yorumlardan çok etkilendim.ilk kez bu işe giriştiğim için acemiydim.hep korktum ana parayı kaybedeceğim diye.
satmasaydım ne olurdu
330*15tl=4950 tl kar olurdu
şimdiki karım 700 tl
kar kaybı 4250 tl.
bu herkese ibret olsun arkadaşlar.
ben ettim siz etmeyin.
al sat yapacaksanız en az 4-5 tl kat yaptıktan sonra al sat yapın.benim gibi az karlarda kaçmayın sakın ola.çünkü birdahaki alımın o fiyattan olmayacak ve gram kaybedeceksin.Ümit beyin dolar+tl+altın formulüne lafım yok o kadar zamanınız varsa ve piyasadan çok iyi anlıyorsanız tabi ki size faydası olur.
zaten ümit bey o konuda size tüyolar veriyor sağolsun.
çok ciddiyim olur da hayal ama 86-87 görürsem bütün paramla altına giriyorum.düzeltme gelecekmiş umrumda olmaz.
ABD BU HALDEYKEN QE3 RESESYON GÜNDEME GELİYORKEN EYLÜL AYI (YILLARIN GRAFİKLERİNE BAKTIĞINIZDA ALTININ YAZ DÖNEMİNDEN SONRA YÜKSELİŞİNİN BAŞLADIĞI DÖNEM+HİNDİSTAN DÜĞÜN SEZONUNUN BAŞLADIĞI DÖNEM)ALTIN YÜKSELİŞİNE DEVAM EDECEKTİR.
ARTIK ÇAÇA GİBİ İNTİKAM VAKTİM GELDİ EVELALLAH.
ÇAÇA SENİ ÇOK SEVDİM KARDEŞİM HEYECANIN ÇOK GÜZEL RENK KATIYOR.
AYHAN BEYİN UYARILARINI DİKKATLE TAKİP EDİN DERİM.İŞİN ÜSTADLARINDAN BİRİDİR VE ÇOK İSABETLİ TAHMİNLERİ VARDIR.ÜMİT BEY GİBİ ONU DA YÜCELTİN HİÇ PİŞMAN OLMAZSINIZ.
HERKESE SEVGİER SAYGILAR...
Orange kardes suan sen biraz bekle bızde beklıyoruz.suan kırılmalar var gece bır hareket olmazsa dusecek.zaten 2 gun aynı kurda seyretmeye basladıgı zaman teknık verılerde uygunsa oradan az bısey trene tutunmak gerekır.Ümit abi ne düşünür bilmiyorum
YanıtlaSilsadettın bey tam sız geldınız aklıma acaba kendısı ne yaptı dıye 87.40 lık alımı ıle yanlıs hatırlamıyorsam aklıma sız geldınız.bı baktım yorumunuz ekranda.ben burada yenı oldugum ıcın tanıma fırsatım olmadı.AYHAN beyı ınsallah zamanla tanırız zaten yaz mevsımı bıtsın guzel bır takım olusturacagız dıye dusunuyorum burada.
YanıtlaSilcumbur cemaat burada olur herkes..
arkadaşlar !
YanıtlaSilbir tüyo ..
altın var mı ya da aldınız mı..
diyelim 100 gram aldınız...
bunun 25 gramını hiç dokunmayın ve deyin ki benim param 75 gram ve bununla işlem yapın... o 25 gram %100 artacaktır göreceksiniz..
hepsine dokunmasak olmaz mı olur elbette uzun dönem için ama paraya TL ihtiyacımız oluyor işte..
ama doğru ve sabırlı hareketler de bu 75 gram ile yaptığımız al satların getirisi daha fazla oluyor. Ama sabırla ve temkinli yavaş yavaş.. sadee altın değil mesela dolar euro vb al karı görünce kat parana sonra git başka kanala gene al karı kapınca sat daha çok oluyor kar topu misali çoğalıyor.. ama dediğim gibi yavaş yava ve emin adımlarla
Çaça kardeş, bekliyoruz bakalım sonu nereye varacak. Lakin ons olarak düşse dahi, dolara da bir müdahale lazım. Dolar düşerse de ons un ya yükselmemesi ya da düşmesi lazım. O yüzden 2 parametreyi birden düşünerek hareket etmemiz gerekli. Ancak, öyle bir yapıştı ki ons 1665 ler seviyesine, gerçekten bazen insanın umudu kırılmıyor değil.
YanıtlaSilBu arada altını olan arkadaşlar da kusura bakmasın bizim düşüş beklentimiz dolayısıyla.Onlar elinde tutarsa zaten karda olacaklar..Bizimkisi sadece alım maliyetini düşürmek için temenni.
YanıtlaSilsadettin bey tesekkurler iyi bir tavsiye yazisi olmus. Ayhan beyin dunku yorumu superdi Ama sanirim kendisi pek girmiyor siteye zamansizliktan. Sadettin bey uzun donem tutmayi goze alabiliyorsaniz bence trene hala atlayabilirsiniz yilsonu 100 ve uzeri Umit bey de bu konuda mutabik. 90-91 den trene atlayin.. Su an Kitco yorumlarina gore 1700 e gidecek.. sonra duzeltme bekleniyor ama bu isler belli olmaz bakarsiniz duzeltme 1 ay sonra olur..
YanıtlaSilsu an altin dususte 1659 ons oldu.. Gozunaydin sn Orange..
YanıtlaSilÇaça Bey !
YanıtlaSilBen de dolar aldım gene cuma alımları satmıştım dün az kar - :) ile şimdi gene usd ye girdim.. usd-tl artarsa ne ala ama amacım 1670 ons idi aldığımda dolar da 1,706 TL den aldım... ons 1665 ten sonra kar ama garanti olsun diye 1660 ons olunca kar diyorum ama 1650-1640 ve daha altında satarsak yani dolardan altına geçersek karlı olacak neden mi..
mesela abartmayalım ve 1650 ons da satalım değil mi 1670 idi aldığımız da ons 1664 bankaya komsiyon sayarsak maliyemiz bu böleriz 1664 / 1650 = 1,008 ons eder yani 31,10*1,008 = 31,36 net gram altınımız olur yani her 31 gram da 0,26 gram net altın miktarımız artar bu 0,26 gram altın da * 91 TL = 24 TL bize kar demektir... bir de düşünün altın gene 90 TL olduğunda kafadan 24 TL her 31 gramda kar edeceğiz...artı kar yani..
@Tarko9,
YanıtlaSilValla bu oynaklıkta hiç sevinemiyorum şu an.
Zira sabah bir uyanmışız 1680 oluvermiş.Çok hızlı ve istikrarsız hareket ediyor.O yüzden mantıklı ve tutarlı bir seviyede istikrar sağlamadıkça şimdilik bekleme taraftarıyım.Bu Rakam 1680 de olabilir,1630 da..yeter ki istikrarlı,makul ve mantıklı bir seviyeye gelsin..
evet ÇAÇA kardeşim beni doğru hatırlıyorsun
YanıtlaSilhiç sorma hani şu ABD borçlanacak altın düşecek senaryoları ile dün aman zarar yapmayayım deyip 8,10 dan çıkış yaptım.
yapmaz olaydım.92 oldu.ben de istediğim arabayı almak için 3.000 tl para toplamaya çalışıyorum.26.000 sermayem var.29.000 yapmaya uğraşıyorum mayıs 15 ten beri.
seni tebrik ediyorum çok cesaretli ve soğukkanlısın.ben onu yapamıyorum işte.
AYHAN BEY ESKİLERDENDİR.VE ÖNGÖRÜLERİ ÇOK SAĞLAMDIR.HER ZAMAN YAZMAZ AZ YAZAR ÖZ YAZAR.
3 GÜN ÖNCE ALTIN 1615-1620 DE GEZERKEN ŞUNU DEMİŞTİ.
1633 DİRENCİNE DİKKAT!
BURAYI KIRIRSA 1655 HEDEFİ OLACAK YOK KIRAMAZSA KADEMELİ GERİ ÇEKİLİR DEMİŞTİ.
DEDİKLERİ TUTTU.BİR DE ESKİLERDEN ZEYNEP HANIM VARDIR ARTIK O DA 1,5 2 AYDIR YAZMIYOR ONUN DA HİSLERİ ÇOK MEŞHURDUR.HAKİKATTEN O DA TUTTURYORDU BELKİ DE ÇOK TEMİZ KALPLİ OLDUĞU İÇİN.
AMA DEDİĞİM GİBİ AYHAN BEYİN SÖZLERİNE KULAK VERMENİZİ TAVSİYE EDERİM AMA ESKİ AYHAN BEY OLMALI.
Arkadaşlar grafiğimizi inceledik... dünya ekonomik gelişmeleri gözönümüz de canlandırdık ve..
YanıtlaSil1-3 yıl arasında altının TL bazında
104 TL - 128 TL olarak minimum görebileceğimizi gözlemledik..
grafikler bunu soyluyor unutmayalım... gelişmeler 128 TL yi daha da yukarılara taşıyabilir...
Ve Çaça bey !
YanıtlaSilbiraz önce Size yazdığım mesela 1670 ons -1650 ons olursa dolardan net 0,26 gram altın fazlalık yaparız yazdım ya.. ons da 20 usd lik iniş günlük olur biliyorsunuz.. bize nasip olur mu bizim saatlere işte beklentimiz ve beklememiz de ondan..
ons da 20 usd lik gelgi hiçbir şey değil biiyoruz ve haftalık in çık arasında 100 usd oynaklık yaptığını da biliyoruz..
YanıtlaSilmesela 1670 de 1640 yapması sonra 1680 yapması bile 70 usd lik hareket
su anki fiyatlara gore yarin ki altin satis fiyati 90.50
YanıtlaSilÇAÇA KARDEŞİM
YanıtlaSilHOTSPOT SHİELD DİYE BİR PROGRAM VAR. ONU KUR BİLGİSAYARINA. FİREWALL VARSA ONLARI ETKİSİZ HALE GETİRİR.
BENDE KAMUDA CALISIYORUM VE BIZIM DAIREDE AYNEN FIREWALL ENGELI VAR AMA BEN BU SEKILDE GİREBİLİYORUM.
BI DENE OLMAZSA YAZ BAŞKA BİR ÇARESINE BAKALIM.
Ahmet Ç cok tesekkur edıyorum verdıgın bılgıler ıcın gercekten cok sagol yanlız.ben onları yaparsam bilgisayarla birlikte benide çöp tenekesine atarlar :) sistemden ne silebiliyoruz nede ekleme yapabılıyoruz oyle bır koruma sıstemı var.sagolsun usta ahmet abı aracılıgı ıle bırseyler yazabılıyorum oda hep olmuyor.dısarıdan maıllesmekte yasak malesef
YanıtlaSil:)) neyse saglık olsun. üstad dilersen cep telefonumu vereyim sana. sen bana mesaj atarsın bende senin adına yazarım:))
YanıtlaSil@Çaça
YanıtlaSilBir IT ci olarak, yaptığınız hareketleri hiç tasvip etmiyorum bilesiniz :)
:) cok sagol ahmet
YanıtlaSilÜmit abi tesekkur ederım bılgılendırme ve cevabın ıcın bu sefer kolaya konmak ıstıyorum takıp yapma ımkanım bu aralar yok.trene sızınle beraber bıneyım ıstıyorum.o yuzden alınca buraya buyuk harflerle ben gecıs yaptım altına dersenız ben gorurum.Gercı sabredebılırsen sağım solum belli olmuyor.
suan altın 77 den kalktıgı gıbı 87 den kalktı 92 de durdu.80 de oldugu gıbı 90 larda sankı 2 gun bekleme yaparsa ben atlarım bu trene tamamen atlamasam bıle bır bacagımı ıcerı atarım dıger bacagım usd vagonunda olur arada gıderım baktım altın vagonu hızlandı arayı acmaya basladı ayagım yetısemıyor.usd eyvallah derım atlarım tamamen altına
benim şu an kortuğum sert düzeltmeler yapması giririm girmesine de hani şu hazirandaki gibi 1560 tan 1480 e yaptığı ve ondan bir öncekisinde de olduğu gibi sert düzeltmeler yapması tek çekindiğim nokta.yoksa ALLAH ne verdiyse giricem ve onsa an ve an bakmıycam.
YanıtlaSilşu al sattan işyerinde performansım felaket düştü.iş falan düşündüğüm yok aklım fikrim ons ve dolarda:)
dolar 1,67 ye ve onsta biraz aşağılara çekilmeden girmek istemiyorum açıkçası
SİZLERE ALTIN GİBİ BİR TAVSİYEDE BULUNACAĞIM BİR SONRAKİ YAZIMDA BEKLEYİN BİRAZDAN:)
SADETTİN BEY BENIM İŞ PERFORMANSIMDA DUSTU VALLA NE YAPCAM BILMIYORUM.IYI PARA KAZANIRSAM BI CATI ARASI AYARLAYACAGIM KENDIME BI MASA BILGISAYAR KAZANDIKCADA DOSEMESINI YAPARIM ORTAMIN.HAYALIM BU YANLIZ SAGLAM SERMAYE LAZIM.
YanıtlaSilBUNLARI KONUSUYORUM RAHAT RAHAT NIYE DERSENIZ SUNA ALTIN USD ICIN KONUSMANIN ANLAMI YOK 5 GUN BEKLEMEDEYIZ BENCE HERKES.HAREKETI YUKSELECEK DIYE HERKES TAHMIN EDIYOR YUKSELMESE ZATEN BUKADAR YOGUN DUNYA ULKELERI ALTIN REZERVELERINI ARTIRMAZ.SUAN HERKES TABAN NOKTASINI BEKLIYOR O YUZDEN AKLINIZA NE GELIYORSA KONUSALIM :) CAY MOLASI VERELIM BUGUN
Aslında bu altının değerli olması saçma bir hadise..Çünkü dünya üzerinde çok daha değerli yeraltı kaynakları var.Evet altın ,Dünya'daki en iyi iletkenlerden birisi.Ama ben bu altının bu kadar değerli olmasına anlam veremiyorum.Günümüzde nano teknoloji gibi bir kavram varken ve platin,titanyum,bor,aliminyum gibi daha işlevsel madenler varken hakikaten çok anlamsız geliyor bana :) Mesela petrolün değerli olması anlaşılabilir işlevselliği ölçüsünde. Özellikle 15 yıl sonra falan korkarım Dünya'da su piyasası da oluşacak.
YanıtlaSilBilmiyorum bu altın konusunda sadece ben mi böyle düşünüyorum :)
BU ARADA
YanıtlaSilBEN MUSTAFA
CACA SINCABIMIN ADI :)
YANI ORMANDAKI AYILARIN ARASINDAKI CAKAL DEGILDE SINCABIM BEN.
YAS 26 ACEMI BI YATIRIMCIYIM.HISLERIME HEP GUVENMISIMDIR.GENCIM GUZELIM AMA EVLIYIM :)
YAKINDA ERKEK COCUK BABASI OLACAGIM AYIN 14 GIBI SUAN DORT GOZLE ONU BEKLIYORUZ.
INANILMAZ SILAH HASTALIGIM VAR EN BUYUK HOBIMDIR ZATEN.
MESLEGIM BANKACI ASLINDA BANKACILIK GECMISIMDE 1 SENE.TAM BIR CAYLAGIM YANI.
SIGARA ALKOL BANA GORE DEGIL
DOGA TUTKUNUYUM.
EEE BEN AKLIMA GELDIKCE TANITTIM KENDIMI SIZLERDE SIRAYLA TANITIN ARTIK
UMIT BEY
SADETTIN BEY
TARKO
BİRD
HALASKAR BEY
AHMET USTA
AHMET C
ORANGE
DAHA DAHA DIGERLERI
ORANGE DÜNYA NERDEYSE KADINLAR UZERINE KURULMUS.GEL SEN BIDE BUNU KADINLARA ANLAT BAK ONLAR VERIR CEVABI. :)
YanıtlaSil@Çaça,
YanıtlaSilDüşünsene, şimdi dünyaya bir meteor çarpsa,veya iklim aniden değişse, ki uzun vadede değişecek de, o külçe altınlar ne işe yarayacak? Kızılderililerin dediği gibi "Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak"..
Ben Dünya'ya bu şekilde bakıyorum.
ümit bey acaba atını bozduralımmı yoksa bekleyelimmi ??
YanıtlaSilKaptan 1 ay bekleyebılırım dersen bekle kardesım bız daha trene bınecegız
YanıtlaSilKaptan kactan aldın sen alımların ne ?
YanıtlaSilben 88,5 den aldım ve 1 ay beklerim eger daha yukselecekse :D
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilEvet arkadaslar,
YanıtlaSilBu altin isi kesinlikle full time yapilacak bir is. Asinda herkesin yaptigi bir nevi trader'lik ama cogumuz acemi basta ben olmak uzere..
yaptigim yanlislar
75 den alip 80 den bosaltim 3 gunde 85 e cikti)
80 den bosalttigim altini 85 den aldim
85 ten aldigimi 86.3 dan dun bosalttim (1 gun beklesem 92 ye cikti)
86.30 dan bosalttigimi 88.30 dan aldim.
Suan altindayim. Bosaltma yapmak icin 93 94leri bekliycem. En buyuk hatam biren bosaltmak oldu. Umit beyin azar azar taktigini uygulamaya basladim yavas yavas. Ama totalde yine kardayim..Fakat kacan para 5-6 milyari buldu. Caca bende ingiltereden yeni dondum. Su an Ingilizce ders veriyorum bir taraftanda is ariyorum bir taraftan da traderlik yaPIYORUM:)
Gene çıkışa geçti..Yaa sabır..
YanıtlaSilsn orange bende ciksin diye dua ediyordum ama:)
YanıtlaSil@Tarko9
YanıtlaSilÇıksın tabi ama bizi de yanında götürsün..
Şöyle makul bir maliyete insin de biz de dua edelim çıksın diye :)
HERKESİN MENFAATİ İÇİN DİKKATLE OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM...
YanıtlaSilAraştırma yaparken bir broker a rastladım.
bütün analistleri bütün yorumcuları ters köşeye yatırdı bu beyfendi.saygıyla eğiliyorum karşısında!
kendisi NASDAQ da görev yapmış.eğitimini Fransa da tamamlamış bir EKONOMİST.
ONS 1580 de iken ilk hedef 1620 ve sonraki hedef 1700 demişti.
18.07.2011 tarihinde altının 5-10 ağustosta bize mini şovu var demişti.ve 1700 çok yakın kemerlerinizi bağlayın demişti.öngörüleri bu şekildeydi sayın hocamızın ve tarih 18.07.2011 di.
bugün 3 ağustos ve tahminleri de tutmuş üstadımızın.hatta sonuçlar erken bile gelmiş .demekki pozisyon almamız gerekiyor uyarıdan sonra.daha önceki öngörülerine de baktım istikrar sözkonusu.
her yerde ne yazıldı çizildi arkadaşlar.ABD borçlanacak altın düşecek.
sayın hocam o tarihli yazısında tüm analistleri eleştirdi ve borçlanma ile altının düşmeyeceğini aksine yükseleceğini savundu.ve bunu savunan tek kişiydi o yaptığım araştırmalar neticesinde...
acaba dedim ama herkes farklı konuşuyor bu adam manipule mi etmeye çalışıyor?
halbuki hiç te öyle değilmiş.
hepimiz borçlanma ile altın düşecek analiz ve yorumlarına inanmadık mı?ben de inandım ve dün korkudan 88,10 dan çıkış yaptım az bi karla. keşke üstadı dinleseydim.
son yazısında 10 ağustosa kadar 1700 diyor.
ama o öyle diyor diye değerli arkadaşlar hemen atlamayın yarın altına bakarsınız bir düzeltme gelir ya da PPK ( para politikası kurulu) yarın 12:30 da açıklama yapacak belki dolar daha da düşecek sakın ha ben dedim diye sabah almayın altını ters bişey olur üzülürüm sonra.
bu beyefendi haftada 1-2 en fazla 3 kere yazar o da nadiren.adını söylemedim çünkü yazımı okumanızı istedim.kim bu tüm analistleri paçavra gibi kenara atan hepsini ters köşeye yatıran adam.işte söylüyorum adı Baybars Sezen.onu da dikkate alın arkadaşlar.onu dinleseydim bugün geçen perşembeden bu yana 1200 tl kazanacaktım ama ben piyasayı dinledim hata yaptım.
BEN BURADAKİ HER KARDEŞİMİN KAZANMASINI İSTERİM.EKİBİMİZİ KURALIM BİRLİK OLALIM.KENDİNİ BİLMEZLERİ DİKKATE ALMAYALIM.
BİZİ BURADA SABOTE ETMEYE ÇALIŞTILAR.YOK BEN ÜMİT BEY MİŞİM DE ONU YÜCELTİYORMUŞUM DA DAHA NELER NELER.İLK KEZ SİTEYE GİREN KENDİLİKSİZLER BÖYLE YAZILARDA BULUNDULAR.SİZ ONLARI DİKKATE ALMAYIN ARKADAŞLAR.BURANIN MÜDAVİMLERİ BELLİ.BİZ BİR TAKIMIZ ARTIK ÇAÇASIYLA TARKOSUYLA ÜMİT(EKONTÜRK)BEY İLE HALASKARIYLA YUSUFCANIYLA AYHAN BEYİYLE BİRD İLE VE ADINI HATIRLAYAMADIĞIM DİĞER ARKADAŞLAR İLE BİR TAKIMIZ.
BAŞINIZI AĞRITTIM SÖZÜM ÇOK UZADI YAZDIMMI COŞUYORUM KUSURA BAKMAYIN HAKKINIZI HELAL EDİN SEVGİ SAYGI VE ALTIN İLE KALIN...
burada neler ogrendim.
YanıtlaSilUmit beyden teknik bilgi temkinli olma, riski azaltma, kanaat etmeyi..
Caca'dan Cesareti girisimciligi ve hislerime guvenmeyi.
Saedttin bey'den sabir ve beklemenin onemini..
Gold'dan umidini asla kaybetmemeyi...
çaça kardeşim alemsin ya sen beni çok güldürüyorsun.ALLAH ta seni güldürsün...
YanıtlaSilİYİ AKŞAMLAR
YanıtlaSilBEN SADETTİN
yaş:32
boy:1,79
kilo:72
halen bekar mutsuz ve çocuksuz.
Mesleğim Mali müşavirlik.kırklareli nin Babaeski ilçesinde küçük bir bürom var.
altın yüzünden sigarayı 1 pakete çıkardım.
trakyalı olmama rağmen alkol kullanmam.
arabalara hep hayran kalmışımdır.
almak istediğim araba 2007-2008 opel astra 1,3 cdti dizel.malum işimiz hesap yapmak dizel avantajını yaşamak.
varsa böyle satılık opel aracı olan az kilometreli buradan talip olabiliriz ben size TL vereyim sizde dolar altın abritraj yaparsınız:))altınları arttırınca ama :))
bana bağkur borcumu da kapatacak şekilde 3000-4000 tl kar lazım:(
şu anki sermayem:26.000 tl
ÇAÇA SÜPERSİN YA ÇOK İYİ FİKİR BU.HERKES ANLATSIN ARKADAŞLAR BAKARSINIZ BİR YERLERDE YOLLARIMIZ KESİŞEBİLİR BELLİ Mİ OLUR...
Arkadaşlar, bu altın 1665 lere adeta yapıştı.
YanıtlaSilDaha önce de sormuştum ama arada kaynadı sanırım;Ben henüz acemiyim, bundan önceki altın zirve noktalarında bu kadar uzun kalmış mıydı ,hatırlayan var mı acaba?
Buradaki tüm arkadaşlara özellikle
YanıtlaSilÜmit beye
Sadettin beye
çaça (Mustafa) beye
çok çok teşekkür ederim
sayenizde çok şey öğrendik
arkadaslar slm yarın altının onsunda bir geri çekilme bekliyoruz sonra trene binecez inş.
YanıtlaSil@tiensivay;
YanıtlaSilBu beklentinin oluşmasında ,göz önünde bulundurduğunuz verileri de paylaşarak bizi ayrınlatırsanız seviniriz.
Teşekkürler.
sevgili orange..
YanıtlaSilne zaman altın tarihte zirve yaptıysa hemen bir düzeltme görülmüş kısa vade de olsa...suan tüm tahminlerde tcmb nın yarın 10da dolara müdahalesi kacınılmaz görünüyor..ambnın altının onsu için bir düzeltme öngörenlerde az değil....
evet sn tiensivay .. neye gore dusme bekliyecegiz..
YanıtlaSilayrıca abd tahvileri yüksek faizle satıldığı taktirde ki bu benim öngörüm altının onsunda bir düzeltme kaçınılmazdır..ben trene binmek için düşüşü bekliyorum
YanıtlaSilsn tiensivay. Tesekkurler yanit icin.. DUZELTME BEKLENIYOR KESINLIKLE.. FAKAT 1700 DEN SONRA UZMANLARA GORE.
YanıtlaSilhttp://www.kitco.com/reports/KitcoNewsMarketNuggets20110803.html
Gold remains in favor among investors on worries about currencies and further quantitative easing in the U.S., although there is potential for a correction, says MKS Finance. S December gold was $19.80 higher, or 1.2%, at $1,664.30 an ounce. It earlier hit a peak of $1,675.90 that is a record for a most-active contract. “While we had expected precious metals, in particular gold, to correct on approval of raising the debt ceiling, it seems that investors hold gold in strong favor amid concerns of further debasement of fiat currencies and that the U.S. economy will require a third round of QE,” says MKS Finance. “With RSI (Relative Strength Index) now above 75,
we haven't ruled out a sharp profit-taking/technical-led correction, but it wouldn't be a surprise if the yellow metal runs to the $1,700 mark first.”
zaten bu seviyede altın almak mantıklı değil yarın onsda bir düşme olmasa bile dolara müdahale gelirse kısa vadede zarar edersiniz..
YanıtlaSil@ tiensivay
YanıtlaSilbu kesinlikle mumkun.. Bu durumda beklemeyi goze alirsaniz yine orta vadede kar edersiniz
uzun vade için birşey demem her durumda kar edilir.
YanıtlaSilSAYIN ARKADAŞLARIM.birbirimizle daha iyi iletişim kurabilmek ve bilgilerimizi daha rahat paylaşabilmek için GOLD YORUM adı altında yenibir facebook gurubu kurdum.Degerli arkadaşları bu guruba bekliyorum SAYGILAR http://www.facebook.com/groups/104204436346479/
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilbuda benım facebook adresım
YanıtlaSilhttp://www.facebook.com/profile.php?id=100000125817195
yada sefa bey sızın varsa kurmus oldugunuz bır grup oncelıgı sızınkıne verelım ayıp olmasın
YanıtlaSilARKADASLAR BILGINIZ OLSUN TRENE BINMEK ICIN BIZ HAZIRLIK YAPIYORUZ SANIYORUM TAHMINLERIM CE 3 GUN ICINDEDE SANKI BINERIZ DIYE DUSUNUYORUM..
YanıtlaSilBENIM TREN ONARILMIS USTA ILE GORUSTUM.ESKISINDEN DAHA IYI OLDUGUNU SOYLEDI FRENLERININ YAPILMASNI ISTEMEDIM. :) FREN BIZE TERS
facebook grup işi sefa beye ayıp olur diye düşüünüyorum.kimi yorum burda kimi yorum orda pek sağlıklı olmayacak gibi
YanıtlaSilZATEN FACEBOOK GRUBUNDA BENDE YORUM YAPMAYI DUSUNMUYORUM SADECE SIMA OLARAK TANISMAK AMACLI OLABILIR DIYE DUSUNDUM.
YanıtlaSilYANLIZ KAAN BEYIN DEDIGI GIBI ONCELIK SEFA BEY
TEKRAR BELIRTEYIM FACEBOKTA BU TARZ KONUSMALARI BEN YAPMAM SAHSI FIKRIM HERKESIN NE ISLER CEVIRDIGIMIZI :) BILMESINI ISTEMIYORUM :)
Sayın ÇAÇA bende trene binmek için hazırlık yapıyorum 88-89 lara düştüğü anda trendeyim.Artık bekleyecğim çünkü şu son bir haftadır bu takip beni yordu uzun vadeli bir bekleme olacak .Anladımki bu işler zaman ve emek istiyor .Ama tabiki sizleri takip ediyor ve yorumlara katılıyor olacağım
YanıtlaSilKAAN BEY BAVULUNUZU HAZIRLAYIN.
YanıtlaSilARKADASLAR BAVUL HAZIRLIGINDA BULUNUN EN SON DUYURDUGUMUZDA 3 VEYA 4 KISI GELMISTI BU SEFER KALABALIK SEYEHAT EDECEGIZ.
AMA YANLIS ANLAMAYIN YARIN GIDIPTE ERKENDEN ISTASYONDA TREN BEKLEMEYIN.BIRAZ ZAMAN..ALIM YAPTIGIMDA YAZACAGIM GECIKMELIDE OLSA
bakalım yarın neler getirecek
YanıtlaSilvalla Cumaya kadar istasyondayım her an binmek için yoksa cumartesi yıllık izine çıkacağım o zaman hiç uğraşamayacağım.o zamanda dönüşe kalır herşey
YanıtlaSil1659 lara geriledi şuanda.Eğer yarında $ kurunda bir düzeltmeye gidilirde kur da düşerse 87-88 lerden trene binmek için fırsat doğabilir diye düşünüyorum.Kanaatimce!
YanıtlaSil